Thursday, January 21, 2010

2010.01.21

Haiz~
again
why will hav tis kind of ppl in tis world?
is strange ok?..
what's mean "u just came out for work,dun easy 2 believe any1."
What's wrong wit u?
ms.ng

MY GOD!!

What the hell u looking me like tat?
did Guoyuan or i do anythings wrong?
if hav,tat's bull shit!!

i'm not angry..
bcoz it was not be worth...
neninenipupu~

i'm not scared u ok?


**


By the way~
i'm so busy today..
my another supervisor come again..
haiz
she say if i just a temporary staff
20th just will receive my salary..
(SHIT~!!)
i dun wan~


**


今天和好多人一起吃晚饭~
婉馨有找我一起吃
因为她今天跟我一样做noon
haiz
今天有吃晚餐好像等于没吃一样
6点05这样order
她竟然6.30才煮好给我
全部都吃饱饱了
我和婉馨就吃咯
谁知道
辣到好像辣椒免费的那样
结果整碗没吃...【晕】
今天那个“肥婆”故意在我面前说国源的坏话
haiz
怪胎来的
一直在背后说人
结果
我又跟国源说
他又更加不开心
Fanbo也是~

现在才知道
原来现在的社会
还会有这种人
还以为只有在学校才会看到
哈哈
幼稚的人~

要去睡觉了咯~
累死~~
明天还要早起
不知道为什么要开会
鸡蛋
无聊
害我睡觉少半小时
鸡蛋人
哼!!







End

No comments: